Seriale młodzieżowe

Ogólnie jestem wielką fankom seriali. Oglądam je namiętnie, a że w ostatnim czasie był największy boom na nie, to idealnie wstrzeliłam się ze swoim bytem.
Ze względu na mój wiek, najmniejszym zainteresowaniem cieszą się u mnie seriale skierowane dla młodzieży. Jednakże tak zupełnie ich nie omijam. Ostatnio nawet wkręciłam się w Skam - hicior prosto z Norwegi. W porównaniu do serialów dla młodzieży za moich czasów, porusza o wiele więcej problemów dotyczących młodych ludzi. Nasze Beverly Hills 90210, The O. C, Jezioro Marzeń mówiło o różnych sprawach i kłopotach, ale nie w takim stopniu. No i jego największym atutem jest naturalność, cała akcja dzieje się tu w Europie, więc po ulicach nie chodzą sami piękni ludzie, a okolica to nie ocean i same palmy. Moim zdaniem to o wiele bardziej trafia do widza, niż idealny obrazek prosto z Ameryki.


Komentarze