Fotelo-stolik

czyli kilka słów o meblach dziecięcych.
Aktualnie mamy na rynku od zatrzęsienia mebli skierowanych do pokojów najmłodszych. W całej palecie kolorów, z nadrukami bajkowych postaci, w różnych kształtach i wzorach. Aczkolwiek zakup oryginalnego i funkcjonalnego mebla, nie jest aż tak prosty. Kiedy więc pojawi się coś interesującego, warto chociażby zastanowić się nad jego nabytkiem.
Ja aktualnie staram się dotrzeć do sklepu, który sprzedaje takie oto fotelo-stoliki, które zamierzam nabyć dla potomstwa mojego brata.

Źródło: mynta.pl/pomysly-na-prezent-na-roczek

Małe szkraby już chodzą i ciężko ich przytrzymać przy normalnym stole. Jeśli więc dostaną, specjalne mebelki dla nich, skrojone pod ich wzrost, może sytuacja się zmieni. Przynajmniej ja się tak łudzę. Ale jak to ciotka-klotka zapisałam sobie fotkę, ale za nic nie mogę przypomnieć sobie, gdzie ją w sieci znalazłam.
Może ktoś poratuje nieogarniętą kobietę i wie przypadkiem, gdzie te cudaki mogę kupić?

Komentarze